fredag 8 juni 2012

Faster i september!




Ser fram emot att bli faster i september och bestämde mig för att virka en babyfilt, något jag inte gjort tidigare. Den blir rutig och jag tänkte göra långa remsor som jag virkar ihop, för att minska lite på monteringstiden... Garnet är en blandning mellan lin och bomull och känns kul att jobba med. Det är bra bearbetning för mig att virka hela sommaren, behöver lite tid på mig att sätta mig in i min nya roll ; ) har ingen faster själv så jag vet inte riktigt hur man gör... Kanske någon som läser detta har en härlig faster som kan berätta hur man gör?


Så här ser det ut på baksidan just nu. Vi har inte vågat planera ut majs och gurka etc på lotten ännu, men förhoppningsvis går det bra i helgen. Vi får se.
Stay cool! Love A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar