söndag 2 december 2012

Chickadee!!!


 

Hej allihopa!
Det var ett tag sen. Har inten bra ursäkt mer än att jag skulle åka på weekend till Berlin och hade fullt sjå med att göra detaljplanering för barnvakterna, packa och färdigställa min Chickadee till resan (blev klar dan innan!). Den var fortfarande något fuktig efter blockningen när jag satte på mig den påväg mot Arlanda.  Sanningen att säga har jag knappt tagit av den sedan dess... Mönstret är från Ysolda och oh my god - hon är ett geni!!!! Har du inte testat hennes mönster - do it!
Fler exempel på färdiga Chickadee i olika färger finns på Raverly.
Berlin då? Jo det var grå november, spännande arkitektur, såg muren och blev friad till!

Hi! Sorry I haven´t done any updates in a while. My Chickadee is finally ready and I just love Ysolda who made the pattern - she´s a genius!!!! I went to Berlin, wore the sweater all the time, visited the wall and got engaged!

Love A

2 kommentarer:

  1. Fasiken Alinda, här visar du dina skills. Bra, mer så. /Anna

    SvaraRadera