lördag 21 april 2012

Världens bästa mormor!/The worlds greatest granny!


För flera år sedan bad jag mormor att virka mormorsrutor til en filt som jag sedan skulle montera ihop... oj vad länge det blev liggande... ÄNTLIGEN har jag tagi mig i kragen titta vilket härligt resultat! Idag är mormor 85 år och vi träffas inte så ofta som jag skulle vilja, men jag kan svepa in mig i filten och tänka på henne varenda kväll. Älskar dig mormor!


Nu är det lördagseftermiddag och full action, någon som minns Sonic the hedgehog? Då är det bra med en filt som värmer benen : )



Hm, TVspelsmusiken sätter sig verkligen på hjärnan...

I asked my grandmother to make me grannysquares for a blanket several years ago. Now I finally put them all the together and look at the result! We spend a grey saturday in the sofa playing Sonic the hedgehog, rememer? : )

Love A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar